keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Haasteita ja ostoksia

Sain blogielämäni ihkaensimmäisen haasteen ihanaiselta M:ltä Vastarintama -blogista. :) Minä täällä ihan pähkinöinä, vaikka nyt onkin ihan pikkuinen asia, mutta mukavalta se tuntuu kuitenkin, että joku on huomannut minutkin. ;)

Tarkoituksena olisi paljastaa 8 sellaista asiaa, joita lukijani eivät minusta tiedä. Luulisi tämän olevan suhteellisen helppoa, koska en ole vielä kovin kauaa bloggaillut ja kaikki paljastukset ovat uusia. :) Tosin hankalaa löytää niitä faktoja kerrottavaksi, jotka olisivat edes pienissä määrin mielenkiintoisia... Kerrottakoon tähän väliin, että faktojen lopussa minulla on kuva juuri kotiutetusta H&M alepaketista.

1. Olen asunut Kaliforniassa Mountain View:n pikkukaupungissa vuodet 2005 ja 2006, mieheni työkomennuksen vuoksi. Kaipaan sinne takaisin joka päivä.

2. Kaikki nykyiset ystäväni olen hankkinut aikuisiällä. Lapsuudenystäväni jäivät silloiseen kotikaupunkiini ja emme ole juuri yhteydessä, emme tosin riidoissakaan.

3. Olen tavannut mieheni 10 vuotta sitten, aikalailla päivälleen.

4. Bloggailun lisäksi harrastan maalailua, yksikään maalamistani tauluista ei ole tosin päätynyt meidän seinillemme, vielä. ;) Joko olen aika huono tai sitten maalaan vääränlaisia tauluja. :D

5. Olen nuorena laulanut kuorossa ja haluaisin aloittaa uudelleen tämän harrastuksen, mutta en vaan uskalla.

6. Asumme aivan uudella asuntoalueella, tulevan asuntomessualueen kupeessa.

7. Vuosi sitten raskausaikanani sappirakkoni tulehtui pahasti, joten ennen sappileikkausta joudun välttelemään tiettyjä ruoka-aineita, esim. kurkkua, kananmunaa (keitettynä tai paistettuna), raakaa kaalia, sekä tulisia ja liian rasvaisia ruokia.

8. Olen tosi herkkä. Varsinkin raskausaikana itkin tosi herkästi ja melkein vielä herkemmin nyt sen jälkeen, ihan vaan liikutuksesta katsellessani esim. telkkaria. Välillä se on tosi rasittavaa.

No niin, nyt näitä sitten olisi keksinyt varmaan tuplat lisääkin, kunhan vaan pääsi vauhtiin. :)

Niin niitä ostoksia. Noh, ne nyt ei olleet mitenkään kovin kuvauksellisessa kunnossa vielä, kun olivat ihan tuhannen rypyssä. Tilasin siis vain koristetyynyihin päällisiä, kaikki x2. Olen ihan heikkona niihin.


Laitetaan nyt päälle vielä kuvatus viikonloppuna Reiman tehtaanmyymälän -50% alesta löydetyistä ihanan keväisistä käsipyyheistä. 

Haasteen laitan eteenpäin vaikkapa seuraaville bloggareille:

sarille Lavian Anna -blogiin,
Marikalle Kolmen tähden kotiin,
Jolindhalle Ihan höpönä sisustukseen,

Piti tulla vielä muokkaamaan, kun pikkuneiti söhelsi tätä lähettäessäni ja jäi tästä haasteesta uupumaan Inanaa White & Fresh -blogista.

5 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia, meinasin itsekin tilata noita mustavalkosia :) Olisi kiva nähdä taulujasi! Niin ja onnittelut 10 vuotisesta yhteisestä taipaleesta - meillä vasta noin puolet siitä takana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee noista valkoraidallisista tyynyistä aina keväinen/kesäinen fiilis. :) Täytyis varmaan joskus kuvailla noita maalailuita ja postailla tänne.

      Joo, mekin tänään huomattiin vasta, että näin taitaa olla käynyr. Tosin varsinaisen seurustelun aloitimme vasta kesän aikana.

      Poista
  2. Kiitos haasteesta, yritänpä tarttua siihen jokunen päivä :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos!!!
    Kivat tunnustukset!
    Mä yritän keksiä jotain, vaikka en halua mitään ihmeelisiä juttuja paljastellakaan :)

    VastaaPoista
  4. Hei kiitos haasteesta, ehdottomasti nappaan sen tästä mukaani! :)

    Ja kivat ostokset kotiutuivat - samoja tyynynpäällisiä olin itsekin tiirallit sillä silmällä, mutta jäivät ostamatta. ;)

    VastaaPoista