keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Tee ja minä

Olen harkinnut tätä TODELLA pitkään ja hartaasti. Oman kuvan esittäminen teille on ollut mielessä jo vaikka kuinka kauan, mutta kynnys sitä teille esittää on kasvanut, sillä on jo sen aikaa tullut bloggailtua "kasvottomana". Enpä tiedä onko tässä mitään järkeäkään, mutta aiompa esittäytyä joka tapauksessa. Toivon, että suhde lukijoihin ei ainakaan tällä tempauksella muuttuisi negatiiviseen suuntaan. Eli antakaa armoa...

Jotta, oma pärstä ei keikkuisi blogien sivupalkeissa lukulistoilla niin lisätään tähän ensin tämän aamuinen teekuva. Voin rehellisesti sanoa, että tämä tee on maailman parasta. Tai siis ainakin parasta mitä minä olen maistanut. Ja katsokaa nyt tuota pakettia, voisiko se olla enää kauniimpi..? Tukholmalaisesta ruokakaupasta jo viime kesänä(?!) ostamani tee on Garant merkkiä ja nimeltään Gamla Söder, makuna on passionhedelmää ja omenaa. Seuraavalla Ruotsin matkalla aion hamstrata tätä laukun piukkaan. :D


Niin ja sitten, heippa kaikille. This is me...


49 kommenttia:

  1. Voi miten suloinen tuo teerasia ja makukin on varmasti hyvä =)

    Onpa kiva saada kasvot sinulle, kiitos siitä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on suloinen rasia, ruusut on niin kauniita. Maku on myös todella hyvä. :)

      Niin ja onhan se kyllä toisaalta aika vapauttavaakin astua täältä pimennosta pois. :)

      Poista
  2. Mukava saada kasvot blogille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se tosiaan itsestäkin aina kiva tietää vähän paremmin kuka se siellä blogien takana kirjoittelee. :)

      Poista
  3. Moiiiiiii! <3 <3 <3 Yhdyn Avistan kommenttiin ja totean saman: Ihana saada oikeat kasvot blogillesi. :)

    Mukavaa iltaa koko perheelle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi! :) Se on totta, että itsekin mielläni luen blogeja, joissa tiedän miltä kirjoittaja näyttää. :) Mukavaa iltaa myös teille. <3

      Poista
  4. Olen ehkä jopa yllättynyt, erittäin positiivisella tavalla :)) Ainahan sitä jokainen luo mielessään kasvot kirjoittajalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, että oot positiivisella tavalla yllättynyt! :) Olisi kiva tietää mikä sinut yllätti? :)

      Poista
    2. Heh, hiusten väri :) Nimi cinnabaria toi minulle vain mielikuvan vaaleahiuksisesta. Disneyn prinsesssan :D Mutta olet hyvä kirjoittamaan ja tuomaan ajatuksiasi tänne, siinä on itselläni iso tekeminen.

      Poista
    3. Hihii... Disneyn prinsessapa tosiaan! :D Itseasiassa tuolle mun nimimerkille on ihan oma syntytarinansa. Kaliforniassa asustaessamme oli lähistöllä Cinnabar Golf Resort -niminen paikka, jonka ohi ajelimme usein. Cinnabar sana oli minulle outo ja joskus tarkistin sen netistä ja selvisi, että se tarkoittaa punaista mineraalia nimeltään elohopeasulfidi (sinooperi). Noh, kun minulla nyt tosiaan on tämä punainen tukka luonnostaan ajattelin, että sehän passaa minulle ja käyttöön se sitten jäi nettimaailmaan pienenä väännöksenä. :D

      Poista
  5. Hauska tavata! Oli mukavaa saada tietää, kuka näiden kivojen kirjoitusten takana on :)

    VastaaPoista
  6. No heipä hei! Rohkea veto, minä taidan itse vielä pysytellä piilossa, mutta nostan hattua sinulle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sandy! :) ei suakaan varmasti syödä jos itsesi paljastat meille lukijoille. ;)

      Poista
  7. Mahtavaa ja moi! Kiva kun esittäydyit kasvoillasi, kaunis olet! Hauskaa, että sitä tosiaan luo mielikuvan kirjoittajasta pelkkien tekstien perusteella. Mikä sai sinut paljastamaan kasvosi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi Kerttu! :) Ja kiitos! <3

      Olisipa kiva tietää menikö sinun mielikuvasi ihan metsään. :)

      Olen kyllä jo aika pitkän harkinnut tätä kasvojen paljastusta, mutta aina siirtänyt sitä tuonnemmaksi. Onhan se aina helpompaa olla anonyymi. Toisaalta sitten mietin sitä, että itse ainakin tykkään siitä, että "tunnen" ne kasvot blogin takana. Ne tekevät blogista jotenkin läheisemmän ja helpommin lähestyttävän. Toivottavasti näin käy minunkin blogini kanssa.

      Poista
    2. Mielikuvani oli, että olet vaalea. En edes tiedä, mistä se on kummunnut. Itse halusin alkaa bloggaamaan alusta saakka omilla kasvoilla, näin ei tarvitse koskaan "tulla kaapista ulos". Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tökeröstä vertauskuvastani. Mutta jotenkin tykkään kirjoittaa omalla etunimellä ja kasvoillani, kuitenkaan paljastamatta kovin paljoa elämästäni. Todella mukavaa nähdä kasvosi, ihan kun oltaisiin kavereita, kun olen niin pitkään lukenut blogiasi :)

      Poista
    3. Voi ei, vastailin sinulle pitkästi ja kone tilttasi kesken lähetyksen. :/ Niin, olen sitä mieltä, että olet tosi rohkea, kun aloitit bloggaamisen heti omilla kasvoillasi ja nimelläsi. <3 Ja niin minäkin vähän ajattelen, että kun blogini aihepiiri pysyy melko kevyenä ei tästä omalla kasvoilla bloggauksesta voi kovin paljon harmia kertyä. Toivotaan ainakin. :) Niin ja tosi mukava kuulla, että sinä olet ollut pitkään blogini lukijana. <3 Kyllähän me vähän niinkuin ollaankin kavereita. :)

      Poista
  8. Tee näyttää herkulta! Ja tosiaan kiva nähdä kenen blogia luen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Meme M! :) Olihan se jo ehkä aikakin tälle paljastelulle. :)

      Poista
  9. Ihana teepaketti tosiaan! Kaunista. =) Ja kirjoittajakin on kaunis nainen. =)

    VastaaPoista
  10. Hei kiva kuulla että joku toinenkin on pohdiskellut samaa. Kiva kun uskaltauduit :)
    Viihdyn kameran takana niin paljon paremmin kuin sen edessä. Kiitos rohkaisusta. Ehkä joku päivä minäkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppadin itseäni niin hyvin, että uskalsin vihdoin, eikä ma ainakaan kukaan ole vielä syönyt. ;) uskallusta kehiin sis vain.

      Siellä kameran takana minäkin yleensä, musta ei juuri koskaan ole edes kuvia, ellen niitä itse nappaa. :D

      Poista
  11. Heippa Cinnabaria näin kasvollisenakin nyt! :)

    VastaaPoista
  12. Ooooh! ihanaa nähdä kasvot :) olin mieltänyt sut ihan erilaiseksi, luulin et sulla on blondi lyhyt tukka! :D Kaunis olet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! <3 En oo blondi, punapäähän minä. :D se on tosi hauska juttu, miten sitä mieltää jonkun ihan erilaiseksi kuin oikeasti onkaan. Eli mistähän nuo ajatukset ja olettamukset mahtavat kummuta? Vähän sama kuin kirjan lukiessa tekee ajatuksen, että päähenkilö näyttää tältä ja sitten tuntuukin oudolta jos kirjasta tehdään elokuva ja näyttelijä ei vastaa omaa mielikuvaa. :)

      Poista
    2. No niimpä! Se on todella jännä juttu :) mutta ehdottomasti kaunis! olisinko ajatellut sut blondiksi, kyn tyttärelläsi on vaalea ja lyhyt tukka :) ? ehkä :D

      Poista
  13. Heippa sinä kaunis nainen! :)
    Ehkä mäkin joskus uskaltaudun.... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa littleB! <3 Uskallusta kehiin, mä oon toistaiseksi ihan kunnossa. ;)

      Poista
  14. Vastaukset
    1. Tuli juu. Unohdin ihan ilmoittaa. :) Yriitän niille nyt keksiä kivan paikan. :)

      Poista
  15. Heips Rouva.
    Kylläpä mullakin oli taas erillainen mielikuva päässäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No heips enne! :)

      Ou nou! Näytänkö mä _niin_ rouvalta?! XD

      Poista
    2. No ei todellakaan rouva-look. Yhtä suloiselta näytät kuin tuo teidän tytär. Mutta minusta se on kohteliaisuus jos on naimisissa ja rouva titeerausta voi käyttää ;)

      Poista
    3. En loukkaantunut, älä huoli. :D Niin ja kiitos, kohteliaisuudet on kauniisti vastaanotettu! <3

      Poista
  16. Ihan mahtava tempaus paljastaa itsesi. Ja juuri sellainen räväkkä mimmi siellä oli myös ulkonäöllisesti, kun arvelinkin! <3

    VastaaPoista
  17. Kiva kun laitoit kuvan itsestäsi,mukava saada kasvot blogille. Minä taidan pysyä vielä hetken piilossa omassa blogissani ;)

    Ps. Minä olin ajatellut, että sinulla on vaaleat hiukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeasti kuva vaan esiin, ei minuakaan kukaan syönyt. ;) mistähän tuo vaaleiden hiusten ajatus on lähtenyt, kun aika moni sanoi, että oli luullut niin. Hassua. :)

      Poista
  18. Hei jee, todella kiva nähdä, kuka siellä ruudun takana kirjoittelee:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin vihdoin rohkenin tehdä sen. Te muut annoitte kannustavaa esimerkkiä. <3

      Poista
  19. mahtavaa! onpa mukava nähdä sut ihan oikeastikin, olin minäkin nimittäin ajatellut sut blondiksi :). ehkä se mun mielikuva tuli siitä sun aiemmasta profiilikuvasta, jotenkin kun sitä katsoo nopeasti niin näyttää kuin siinä olisi vaaleita hiuksia, sellainen tuulen tuivertama tuulitukka :D
    tää on lähes kolme vuotta ollut "piilossa", en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi näyttää kasvojani. joskus jopa vähän ahdistaa ajatus, että mut ehkä tunnistettaisiin kotikaupungissani - enhän minäkään näe kuin aivan pienenpienen murto-osan lukijoistani. mulle ei ole väliä, onko bloggaaja omilla kasvoillaan esillä vai ei, jutut ja kuvat ratkaisee. jotenkin koen, että jaan elämästäni jo niin paljon julkisesti ihmisille, että itseäni mun ei tarvitse enää jakaa. en tiedä saiko näistä mun ajatuksistani kiinni :)
    silti ei sitä koskaan tiedä, jos omat ajatukset tämän asian suhteen muuttuu! sitä itse paljastamista en pelkää, vaan sitä että siitä ei sitten ole paluuta ja mitä siitä sitten seuraakaan :D. mutta, tärkeintä on tehdä siten miten itsestä hyvältä tuntuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän ihan tarkkaan mitä tarkoitat. Joku kuitenkin ajoi minut paljastamaan itseni, se lähti ihan omasta fiiliksestä, mutta yritin kyllä punnita asiaa monelta eri kantilta, jotta en katuisi asiaa sitten myöhemmin. En kuitenkaan keksinyt itselleni tarpeeksi painavia syitä miksi olisin jättänyt kasvoni pois. Blogini perustuu kuitenkin melko kevyihin asioihin ja ainakin toistaiseksi vastaanotto ja blogikokemukset ovat olleet vain myönteisiä. Mutta, voin uskoa, että osalla "isommista" blogeista on myös runsaasti niitä negatiivisia kokemuksia jotka saattavat myös osaltaan hillitä sitä oman itsensä julkituomista.

      Ihanaa viikonloppua sinulle! Ja minuakaan ei kyllä yhtään haittaa, että tahdot pysyä "piilossa", lukijanasi keikun hamaan tappiin. :) <3

      Poista
  20. yksityisyys! se on se sana mitä hain :D. että vaikka se nyt todennäköisesti ei pahasti kärsisikään, on se jo ajatuksena sen verran kurja etten halua ottaa riskiä :)
    kivaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
  21. Mukava nähdä, täytyy minunkin kommentoida.. :) Minä kuvittelin että olet tummahiuksinen. Ja kuva antaa ymmärtää että olet paljon räväkämpi ja rennompi kuin kuvittelin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehdys miniE! :) ei, kyllä mä oon punapää, ihan omassa tukanvärissäni nytkin. :) Niin, ja kyllä mä toivottavasti oon sellainen rento ja räväkkä ihan oikeasti. Oon kirjoituksissani antanut melko neutraalia kuvaa itsestäni, osaltaan tarkoituksella ja toisaalta ihan vahingossakin.

      Poista